هوارد از نوشتن احساس خستگي مي کند.


او از ديروز بعدازظهر شروع به کار روي پست وبلاگ خود کرد و تقريباً تا نيمه شب با اولين پيش نويس خود کشتي گرفت.


امروز ، او در حال اصلاح پست خود است. او مي خواهد چيزي کمتر پشمي و جالب تر خلق کند. او مي خواهد محتواي او با ريتمي دلپذير جريان يابد. او مي خواهد مطالبي را بنويسد که خوانندگانش واقعاً از آن لذت خواهند برد.


چرا او نمي تواند سرعت بگيرد؟


هاوارد تعجب مي کند که آيا ترفندي را از دست داده است؟ او سعي مي کند سريعتر بنويسد. اما هرچه بيشتر تلاش کند ، به نظر مي رسد سرعت آن کندتر است. و اين زماني است که او از خودش نااميد مي شود و ديگر نمي تواند بنويسد. منتقد دروني او يک روز ميداني دارد و به او مي گويد خيلي کند است. او فاقد استعداد است و هرگز به اندازه کافي خوب نخواهد شد.


هوارد چه کاري بايد انجام دهد؟


نوشتن خوب زمان بر است. درست است. اما اين بدان معنا نيست که شما نمي توانيد سرعت خود را افزايش دهيد. وقتي عادات و طرز فکر مناسب را در پيش مي گيريد ، مي توانيد به طرز شگفت انگيزي سريع بنويسيد.


در سال هاي گذشته ، من کتاب هاي زيادي در مورد بهره وري و نوشتن خوانده ام ، و چند ترفند ديوانه وار و ضد شهودي آموخته ام تا زمان نوشتن مطالب خوب را به طور گسترده کاهش دهم.


 


مي خواهيد سريعتر و بهتر بنويسيد؟ بهترين نکات نوشتاري را در اينجا دريافت کنيد


 


1. نوشتن در حالي که بزرگ است


براي تقويت خلاقيت بنويسيد در حالي که بزرگ است من قبلاً فکر مي کردم براي نوشتن بايد نوراني و نسيم باشم.


 


يا در صورت عدم موفقيت ، من ديروقت شب مي نوشتم که سرانجام زمان براي رسيدن به يک مهلت تمام شد ?


?


اما من کشف کرده ام که در نوشتن پيش نويس ها هنوز نيمه خواب هستم بهتر است. اولين چيز در صبح. (فکر مي کنم دليلش اين است که منتقد دروني من دروغ گفتن را دوست دارد.)


?


تحقيقات نشان مي دهد ما در بالاترين سطح برخورد خود خلاقيت بيشتري به خرج مي دهيم. بنابراين اگر کله شب هستيد ، به محض بلند شدن سعي کنيد بنويسيد. و اگر شما يک پرنده زودرس هستيد ، ممکن است بخواهيد يک جلسه نوشتن ديرهنگام را امتحان کنيد.


منابع: 


https://sana.sites.ucsc.edu/2020/10/07/osmosis/


https://sites.uw.edu/cperry0/2020/09/02/ifa-2020/


https://canvas.ucsc.edu/eportfolios/631/hall/


https://courseworks2.columbia.edu/eportfolios/1778/chat/


http://sana.sites.ucsc.edu/2020/10/15/spray/


 


همچنين برخي نشانه ها حاکي از آن است که مقدار کمي الکل خلاقيت ما را باز مي کند زيرا به احتمال زياد از الگوهاي فکري خارج مي شويم. بنابراين ، "نوشتن مست ، ويرايش هوشيار" ممکن است توصيه خوبي باشد. و اگر دوست نداريد نوشيدني بنوشيد ، ممکن است کمي خواب بودن هم م workثر باشد.


 


2. يک تايمر تنظيم کنيد


براي سرعت بخشيدن به نوشتن از يک تايمر استفاده کنيد تنظيم تنظيم تايمر براي نوشتن ، در ابتدا يک فکر ديوانه وار بود. ?


?


وقتي من در جريان نوشتن خوب هستم ، چرا مي خواهم متوقف شوم؟ ?


?


با اين حال ، متوجه شده ام که متوقف شدن در هنگام جريان ، بازگشت به نوشتن را بسيار آسان تر مي کند ، زيرا هنوز مي دانم چه چيزي را بنويسم.


 


استفاده از تايمر همچنين به تعويق انداختن کمک مي کند. وقتي مي بينم که زمان کم است ، بيشتر مي دانم که وقت را هدر مي دهم ، بنابراين روشهايي براي ادامه نوشتن پيدا مي کنم. ممکن است چرت و پرت بنويسم. اما من به جاي بررسي ايميل يا توييتر به کار خود ادامه مي دهم


?


تکنيک Pomodoro 25 دقيقه کار اختصاصي و پس از آن 5 دقيقه وقفه را پيشنهاد مي کند. اين يک روش خوب براي بالا بردن سطح انرژي ، جلوگيري از طولاني نشستن و تمرکز است. ?


 


قبل از استفاده از تايمر ، براي انجام کار به مهلت مقرر نياز داشتم. اين کار را برخي از تمرينات انجام داده ام ، اما اکنون حتي وقتي که مهلت مقرر نزديک نباشد مي توانم بنويسم. من مي توانم روي انجام کار تمرکز کنم ، و نوشتن از استرس کمتري برخوردار شده و از لذت بيشتري برخوردار شده است. من نوشتن بيشتر در زمان کمتري انجام مي شود ?


 


3. نوشتن را انتخاب کنيد


براي نوشتن سريعتر ، نوشتن را به جاي کارهاي روزمره ، انتخاب کنيد و انتخاب کنيد چقدر از خود مي گوييد "بايد بنويسم" يا "بايد مرتب بنويسم؟" ?


 


من هميشه اين کار را انجام مي دادم ، اما اين مقاومت من را در برابر نوشتن افزايش داد و سپس اگر ننوشتم احساس گناه مي کرد. ?


?


من ياد گرفته ام که صحبت درمورد خودم را تغيير دهم و نوشتن را به جاي کارهاي روزمره انتخاب کنم: "مي خواهم بنويسم" يا "نوشتن را انتخاب مي کنم". ?


?


نيل فيوره در کتاب خود "عادت اکنون" پيشنهاد مي کند که صحبت هاي شخصي معطل کننده ها غالباً اين ايده را که ناخوشايند است انجام مي دهد و ما نمي توانيم آن را کنترل کنيم ، تقويت مي کند:


?


تغيير در گفتگو با خود ، کنترل مجدد ما را به دست مي آورد. ما انتخاب هاي روشني انجام مي دهيم. ما مانند بزرگترها عمل مي کنيم. خواه مجبور شويد با مادرشوهرتان تماس بگيريد ، بايد اتاق زير شيرواني را تميز کنيد ، يا بايد بيشتر بنويسيد ، سعي کنيد به "من انتخاب مي کنم or" يا "من مي خواهم changing" تغيير مکان آن بسيار شگفت آور است.


 


4- تعهد خاصي را بپذيريد


تعهد خاصي را براي انجام کار نوشتن بيشتر تعهد دهيد آيا تا به حال فکر مي کنيد روز شما کجا رفته است؟


 


و نااميد شويد زيرا دوباره ، آن ايميل مهم فروش را ننوشته ايد يا نوشتن پست بعدي وبلاگ خود را شروع نکرده ايد؟


 


من هميشه فکر مي کردم که انجام کاري مربوط به اراده و تعيين اهداف صحيح است


?


اما من ياد گرفته ام که يک ترفند ساده مي تواند به طرز حيرت انگيزي قدرتمند باشد. اين ترفند در "British Journal of Psychology Health" توصيف شده است. محققان دريافتند که درک مزاياي ورزش باعث افزايش ميزان ورزش نمي شود


?


آنچه باعث مي شود ما به يک رژيم تمريني پايبند باشيم ، عمل ساده نوشتن اين است که دقيقاً چه زماني قرار است هفته آينده ورزش کنيم


?


اين تحقيق نشان مي دهد که بدون داشتن يک برنامه خاص فقط 35? از افراد حداقل هفته اي يک بار ورزش مي کنند. اما عظيم 91? افرادي که برنامه خود را يادداشت کرده اند حداقل هفته اي يک بار ورزش مي کنند.


 


بنابراين ، هر عصر مي نشينم و تعهد نوشتاري خاصي را براي روز بعد مي گيرم. من تصميم مي گيرم که کدام پروژه را کار کنم


منبع:


https://blogs.cornell.edu/trending/2020/10/15/beautiful-hair/


https://canvas.msstate.edu/eportfolios/11663/ahrefs/


https://teach-yourself.ilas.nagoya-u.ac.jp/eportfolios/65/Home/


https://canvas.ucsc.edu/eportfolios/633/darmangiah/


https://sana.sites.ucsc.edu/2020/10/15/dental-equipment/


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
عکس آقای خامنه ای

آخرین جستجو ها

ايران پنجاه و هفت Natalie Mike Bao Drew Ashley Lee Angel Marcia Robin